Meer informatie of aanmelden?
Wil je meer informatie, een cliënt aanmelden of met ons overleggen? Neem dan contact op met het Servicepunt. Onze medewerkers helpen je graag verder.
ServicepuntCombinatie Jeugdzorg wil steeds de beste hulp verlenen aan kinderen, jongeren en ouders. Daarom toetsen we de kwaliteit van ons werk en verbeteren we ons werk voortdurend. Zo kunnen we goede hulp bieden met doeltreffende methodieken en betrokken, vakbekwame professionals.
Vakmanschap is belangrijk. We werken daarom met geregistreerde professionals. Deze vakspecialisten zijn geregistreerd in het Kwaliteitsregister Jeugd (SKJ geregistreerd) en /of in het BIG-register. Zo borgen we dat onze professionals hun vak bijhouden en dat ze handelen volgens hun eigen beroepsethische normen.
Sinds 2007 bezit Combinatie Jeugdzorg het HKZ-certificaat Jeugdzorg, een landelijk kwaliteitskeurmerk. Dit betekent dat we voldoen aan de kwaliteitsnormen die gelden voor de jeugdzorg en actief aan de slag zijn met een permanente cyclus van leren en verbeteren. Periodiek tevredenheidsonderzoek onder onze stakeholders zoals cliënten, pleegouders en verwijzers is onderdeel van deze leer- en verbetercyclus.
Leren en verbeteren doen we ook met behulp van verzamelde data binnen het hupverleningsproces, zoals: het verloop van de hulp, doelrealisatie en probleemafname. Door deze data op organisatieniveau te bundelen, krijgen we meer inzicht in de effectiviteit van onze behandeling en werken we aan het ontwikkelen en realiseren van nog betere hulp.
Onderzoek draagt bij aan effectieve en kwalitatief hoogstaande hulp. Studenten van hogescholen en universiteiten onderzoeken vragen en problemen uit de praktijk. We werken intensief samen met kennisinstituten en met andere partners in zorg, welzijn en onderwijs, zoals:
Wil je meer informatie, een cliënt aanmelden of met ons overleggen? Neem dan contact op met het Servicepunt. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Servicepunt© Combinatiejeugdzorg